TJO ALLA :*

dag var jag på skolan och sedan så vare inge mer me de, det var en pisstråkig dag, men sen skulle jag gå hem med kalle och trolle, men då dissa kalle så då gick jag bara med Trolle ;) haha  han är så söt den grabben för han retade mig hela tiden för min dåliga kondis, hade lust att strypa ungen ;P jag bara kollade på han och han fick en seriös min; okej jag ska sluta... sedan fortsatte han och så fortsatte resten av promenaden också :P haha sen när jag kom hem åkte jag till birsta med mor bror och far. vi åt donken och köpte present till oliver. sedan så åkte jag på träning och skippade streetlatin eftersom jag skulle till oliver, så jag orkade inte gå då. nu sitter jag här och skriver om onödiga saker och är så trött att jag har lust att avlida, ska nog lägga mig och lästa gömda om sisådär en halvtimme.

JAG ÄR INTE LIK MILEY CURYS, HANNAH MONTANA ASSÅ, HON E INTE FIN, KANSKE INTE JAG HELLER MEN HON ÄR VERKLIGEN INTE FIIIIN, BLIR BARA GLAD DÄR DET STÅR INTE ETT DUGG LIK :P


TOODLES ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0