jenny was a poor girl living in a rich world

älskar the script och we cry, så himla skön låt, och han som sjunger, Danny O'Donaghue är såååå snygg ;) haha,

vad har alla för planer idag? själv ska jag sitta inne och vila, vissa tycker att det är onödig fakta men jag har verkligen mensvärk, så det blir sitta inne och äta gott hela dagen, kolla runt på internet efter kläder och dreggla efter. kanske klickar hem något också

hade balett imorse, klockan 11, riktigt kul att dansa, längtar tills på tisdag då det är dags för disco ;)

och en skön låt som jag aldrig lessnar på
KURT NIELSEN - RISE TO THE OCCASION
älskar mannens röst :o

TOODLES

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 20:59:38
URL: http://www.jessi.se
Postat av: elin

vilka sorts danser går du i? och går du tillsammans med någon eller själv:)

2008-09-28 @ 11:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0