her name is michaela

hallu everyone!

har nyss duschat och klätt på mig, outfiten idag blir en skön slapp klädsel, jeans och min adam tensta tröja.
ungefär såhär ser jag ut idag


Trolle ska komma hit senare, vi lär väl kolla på film eller spela playstation eller nåt, haha riktig slappsöndag kommer det bli så man är uppvilad inför skolan imorn. orkar inte gå till skolan mer, känns som att min betygsångest har lagt sig, så jag känner bara nu, jag gör mitt bästa...
fick ialla fall vg som mitt första betyg någonsin, känns ju bra, vi hade biologi läxa som skulle betygsättas, trodde på ett mvg, men hon tänkte annorlunda. men vg är endå bra, jag klarar mig :)

TOODLES! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0