hej...^^

det kändes som en bra rubrik, kort, vanlig, och enkel. känner verkligen hur bloggaren växer inom mig, eller som vissa vill kalla mig...modebloggaren :P fattar inte varför? skriver inte om mode nånting, visst det intresserar mig, men jag orkar inte hålla på och typ; aa idag köpte jag det, och det kommer vara super inne till hösten, näe....inte min grej :D orkar inte spendera 17 timmar av dagen framför bloggen. kommer få fyrkantiga ögon och hjärnan kommer bli överbelastad och sprängas. det vill man ju inte ska hända.

livet är ganska hektiskt just nu så jag orkar inte direkt hålla på att spendera min lediga tid till att blogga. men att vara bloggare kräver tid och tålamod. så äre ju ibland men jaja, livet är ingen dans på rosor. nu ska jag fortsätta läsa min bok. Gömda, den har fått mig på helt andra tankar kring samhället, och medmänniskorna, förstår inte varför en människa ska såra någon sådär mycket, misshandla, våldta, ja allt sånt, till och med låta det gå ut på ens barn. nej fy, läs boken!

vissa ser likhet, HUR FAN DÅ? :o
 

toodles ;)

Kommentarer
Postat av: greta

lika ful

2008-09-22 @ 22:16:45
Postat av: Anonym

inte ett dugg lik

2008-09-24 @ 08:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0