i'll be fine

förlåt förlåt bloggen, jag vet att jag lovat att skriva oftare, men jag har helt enkelt inte tid. ska verkligen försöka i framtiden

under tiden jag varit borta från bloggen(har saknat dig) så har jag haft konfträff, tränat, pluggat, varit på tävling och fått en förfrågan om jag vill gå modevisning. men ack då jag är ju så kort, men men... nästa lördag sker den så kom till birsta city alla sundsvalls bor ;) och nu ikväll ska jag sitta i kyrkan på gudstjänst med konfirmationen från klockan 6-10, låter som en perfekt fredagkväll, men jaf får göra det bästa av situationen.


juste! ni som är jb fans, skulle verkligen uppskatta om ni ville skriva en kommentar om ni vet nån om en konsert, skulle uppskattas till hundra! skriv på nu!

toodles

gårdagens outfit

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vart har du köpt t-shirten? :D

2008-11-30 @ 18:05:24
URL: http://ylvabirgitta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0