hellu bloggare och icke bloggare

Jag är ganska sugen på att bli bjuden på en bloggfest haha :P men då måste man vara en aktiv bloggare och hej, sån är inte jag :P får väl se till att bli det då, men hur kul är det för er som inte känner mig att läsa om min vardag? så alla som vet något ämne ni vill att jag ska diskutera, snälla skriv isf :D

har nyss haft modevisningsträning satt det kan jag nu, på måndag ska jag prova kläderna och på lördag ska jag gå dit :) 8 på morgonen ska jag vara där osminkad och ofixad, ska nämligen behandlas som en superstar då :D så det känns skönt att lämna mitt utseende i händerna på en stylist, men jag slår vad om att det inte kommer vara någon enkel sminkning/uppsättning säkert massa glitter och tjofs poffs grejer, vi får se hur det blir...

toodles ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0