tjena tjena

farmor har krympt två av mina kläder. ett av plaggen tänkte jag ha imorn, för sommarvärmen har kommit till sundsvall. vi hade kanske 22, 23 grader varmt ute idag ;o så skönt.

Marion ringde förut och vi snackade ett tag men sen skulle hon på birsta och shoppa lite. På tal om det, så måste jag ha skol avslutnings kläder. shit jag har inte hittat alternativ ens. ja får dra med mamma ut när hon kommer hem :)...

just nu e jag hungrig och har mensvärk, och det där med kläderna, så jag e inte på så jättebra humör nu. inte så härligt precis...

dagens outft. dålig bild men men...

Kommentarer
Postat av: karro

haft en bra dag? :D
kram

2008-05-27 @ 18:16:09
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

grym header!

2008-05-27 @ 18:20:10
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Anonym

orka tillägga att du har mens? inte direkt någonting att skryta om.

2008-07-03 @ 23:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0