hey yaaaall

Shit vad skönt det var att dansa lite. Så jävla skönt. haha...

tjejen: hej.

killen: äntligen, jag har väntat riktigt länge nu.

tjejen: vill du att jag ska gå?

killen: nej vart har du fått det ifrån? Bara tanken av det får mig att må illa.

tjejen: älskar du mig?

killen: självklart, alla tider på dygnet.

tjejen: har du bedragit mig någon gång?

killen: nej aldrig! varför frågar du ens?

tjejen: vill du kyssa mig?

killen: ja, så fort jag får tillfälle.tjejen: skulle du någonsin slå mig?

killen: är du galen? du känner väl mig.

tjejen: kan jag lita på dig?

killen: jaa.. älskling

tjejen: älskling

läs det bakifrån hahaha fick den av oskar granath :D


Kommentarer
Postat av: sharleevs

haha, fan vad bra :p jag snor den (;

2008-05-02 @ 18:44:28
URL: http://sharleee.blogg.se
Postat av: Soma

Haha vafan! xD

2008-05-02 @ 21:02:56
URL: http://somaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0