HEROOO!!!

I DON'T RELY ON A STAR LIKE A HERO LALALALALALA eller hur den går ;)

HEJ BAJSKORVAR,
jag vill säga att jag tycker att perelli är uttjatad nu fattar inte vad hon håller på med, kan inte röra sig eller nåt, håller på och leker sexig men ser ut som en transa, förlåt perelli men du är över nu. och den dära tjeckien, man kan ju säga såhär, kort kjol lika med talang eller? haha hon var ful och man såg trosorna på henne. tur att hon stog och bresa med benen så vi fick se ännu mer av hennes mysiga puppa :) och cypern är ful och tror att all avgudar henne. aja, jag tycker det är kul att dampa runt på fula idiotiska människor. borde säga ad jag tycker lite mer ofta, jag blir mer avslappnad då liksom ;)


Kommentarer
Postat av: karro

naej, tyvärr :) kan inte mycket om hur man fixar headern och så ;p
kram

2008-05-22 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0