hejsan :)

tjena tjena

hur äre med er idag? jag mår fin fint, nu när mamma och pappa har kommit hem också :) har fått lite nya kläder också :)

en rolling stones t-shirt.


En munkjacka från Peak


En vindjacka från Peak


En kofta från Billabong


En klänning, tror jag ska ha den till skolavslutningen :)


ett par solglasögon från Ray Ban


och ett par örhängen från Chanel


också diggade jag mammas tröja som hon har köpt :)


Vet ni vad som var soft? att det mesta där nere var ÄKTA!! asså äkta vara, vi svenskar ser ju det, fast det vet inte dom, men vi ser att det är äkta, grymt att kan kan få äkta märken lite blligare ;)

en dagens på samma gång då


föresten, jag har hosta och mår inte bra alls, men jag måste gå de två sista veckorna i skolan, annars känns det lite njaaaa. ;)


Kommentarer
Postat av: ellinor berglund

vad kostade munkjacka (peak) ? :D

2008-05-30 @ 15:43:46
URL: http://ellinorberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0