godmorgon!

asså jag vill verkligen ha roligt idag hihi. det kommer det att bli också eftersom jag ska vara med sandra. vi får se...men  vi ska iaf på donken innan genrepet börjar. ska bli roligt att kolla på alla andra grupper :) asså vi har inte världensroligaste dans att dansa men så länge jag får dansa så är jag lycklig! tror jag vill jobba med något sådant när jag blir äldre. eller inom mode. aja jag har ju ett tag kvar att fundera på det :D

Dagens Bild

Fabian Halbig, Killerpilze

haha kolla vad liten han ser ut att vara :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

japp där det står wrapper högt upp så tar du bort alla "pattern saker" under

2008-05-11 @ 21:23:30
URL: http://linneaaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0