god kväll

skriver ett litet inlägg nu innan det är dags för top model.

jag vill jättegärna ha en systemkamera och jag vet inte hur jag har klarat mig utan en hittils, aja jag får stå ut ett tag till. fick ju en digitalkamera i julas så jag tror knappast att jag får en systemkamera nu. men hoppas kan man ju alltid göra.

igår hade vi operation dagsverke. jag fick ett sånt dära sista minuten kvällen innan så det fick bli en morgon hos pappa. fick sortera någon pärm där det skulle stå massa saker i.  sen kvart över 10 skulle vi till tingsrätten. eftersom att vi nyss jobbat med brott och straff på so'n så fick vi gå och kolla på en rättegång. man vart riktigt trött men det var intressant. målet var våld mot tjänsteman

idag har jag inte gjort så mycket men kul har det varit ialla fall. malcolm satte på sig min skinnjacka och min väska och jag hans kofta så :D haha det var rätt kul för han såg riktigt rolig ut. imorrron har jag planer med marion vi ska åka ner en sväng till ån efter skolan, typiskt oss.  sen blir det en tur hem till mig och lite guitar hero :D köpte de igår. tyvärr äre guitar hero 2 men vi lär väl köpa 3an. jag har hört att 4an är med ett helt band? kan det stämma? aja vi får se. hare gött allihopa för nu ska jag sitta klistrad framför top model.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0