god kväll läsare :)

idag har jag varit med gabbi hela dagen, vi åkte till henne när vi hade ätit klart frukosten. sen var vi där och har vart ute nästan hela dagen därför har jag inte kunnat skriva så mycket. men nu sitter jag i soffan här med hela familjen och myser och kollar på tv. det är någon film men jag vet inte vad den heter. i alla fall. kvällen igår (har skrivit om den redan men kanske inte allt). i alla fall så kvällen igår var ganska rolig om man tar bort det där med mitt hår men whatever. det vart roligt sen. och när vi kom hem så ringde en tjej och sa att alla kom precis när vi åkte *DAMP* och sen sa hon att hon hade träffat en tjej. inga namn näms. men hon hade iaf slagit henne. vilken idiot. aja men jag ska kika vidare på tvn nu hare bra allesammans. puss puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

MICHAELA ???? Du nämnde namn endå? nämn inte at det hände henne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0