Det är fel!

jag tycker att det är så jävla fel att vissa människor håller på som dom gör. Jag tycker att det är fel att till exempel hedersmörda sin egen dotter för att hon till exempel blir kär i fel kille. det är ju absurt att sånna människor borde få finnas. visst. vill rädda släkten. eller vad folk nu säger. det handlar inte om att rädda släkten det handlar om att man ska skydda sin egen dotter. den som man har gett ett liv till. skaffar man barn är det meningen att dom ska få uppleva livet som det verkligen är. inte sitta fast i koppel hela livet. jag tycker verkligen synd om alla kvinnor/tjejer som blir utsatta för misshandel eller hedersvåld. man ska få vara den man är och kunna säga vad man tycker utan att bli nedtryckt eller slagen. man ska kunna leva sitt eget liv, vara tillsammans med den man älskar utan att livet sätts på spel. det är bara så himla himla fel! världen är full utan fega människor som inte kan acceptera att man kanske inte vill göra som ens föräldrar säger när man är MYNDIG!!!! jag vill verkligen få stopp på sånt här
By: www.piamichaelaengstrand.blogg.se

sprid gärna ut min text men glöm inte att ta med vem som skrivit den

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hejhej!
Fin blogg du hade, jag har själv en übertråkig blogg som skulle behöva lite ompyssling, säg till om du är sugen på att designa. Eller har några designtips, jag är dålig på sånt.
=)

2008-05-03 @ 15:20:27
URL: http://absolutelinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0