älska musik

just nu lyssnar jag på ken ring - ta det lungt
men min favoritlåt just nu måste jag nog säga är letzte minute med killerpilze eller body on me - akon och nelly

ken ring - låter för barnen
(grymt fin text)
Här om dan så såg jag ett spädbarn
Inlindad i en filt i Afghanistan
Jag plocka upp han bebisen han gav inte ett ljud
Hade ett anskikts utryck som om han nyss har sett gud
Jag tog upp han, tryckte han intill mitt bröst
Och hoppades att själen gick till himelen först
Med ett dött litet barn i min famn så gick jag vidare
Jag skrek ut -SNÄLLA KAN NI STOPPA DETTA LIDANDE!
Sluta droppa bomber  barnen dom behöver fred
Istället för att skjuta skott, lägg mat på en sked
Ge barnen nått att tro på i livet
Å fuck politik vad vet dom om kriget
Jag håller upp ett dött barn så alla kan se
Exakt vad som hänt, exakt hur det e
Bomberna dom faller och barnet e i flamman
Jag pussar liket på pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0