trött på att vänta...

Jag kan fortfarande inte släppa att tokio hotel har flyttat fram konserten! Jag är såklart besviken men jag bryr mig mer om Bills hälsa än att han ska behöva stå och sjunga fast han inte mår nå bra! Aja operationen äger rum imorgon så själv ska man sitta och hålla tummarna för att allt går bra!
Igår var jag och min kära vän Gabriella på Birsta City. Gina Tricot öppnade en ny butik där så dom hade öppningserbjudande, 20% rabatt på valfri vara. Det vart denna sötsaken. En svart fodralklänning med urringing i ryggen.
 

Juste, jag satt och kollade på lite youtube filmer idag och kom på att jag ville söka på Tjenare Kungen. Och då hittade jag denna man fick rätt så mycket fashiontips från den.



Jag ska kolla på ett avsnitt av Andra Avenyn nu och kära ner mig ännu mer i Kim :)

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0