tja alla!

hejsan :)

idag har jag varit med Gabbie, det var jätte roligt! Gud så vi har skrattat idag och vi har käkat godis, Mums!! Gabbie skulle visa mig sina blåa linser men när hon satte i dom så började dom svida, men hon var jättefin i blåa ögon. I alla fall sen så satt vi vid datorn och helt plötsligt började hon kittla mig, jag skrek verkligen för jag är jätte kittlig ;o haha men mitt i alltihopa ringde mamma (tack för att du räddade mig ur kittlingen ;P) och sa att hon skulle hämta mig om jag ville ha skuts hem, så hon hämtade mig. Sedan åkte vi hem och åt mat och sen åkte jag och mamma en sväng till Birsta. Jag vill verkligen tacka min mamma ett extremt stort tack för de hära underbara affischerna <33 TACK DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMIE <3

   <-------- det ddära är lerbilden på dom :) ÄLSKAR TOKIO HOTEL OCH BILL <3333

Dagens Outfit

image107

Halsduk: HM
Jacka: HM
Fodralklänning: HM
Väska: Mammas gamla från Cypern
Strumpbyxor: HM

mycket från hm aja nu ska jag se men in trees puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0