Mitt i natten...

...ligger jag här i sängen och bloggar lite. Jag vet att inte så många läser min blogg, men snälla tipsa om den! Vill verkligen ha fler besökare, har sjunkit ner till 14 per dag nu ;o det är inte så bra...I alla fall! Jag har nyss läst en killes blogg här och han hade snygg klädstil, sånt gillar vi! En stor applåd för...

www.properstyle.blogg.se
Läs hans blogg för killar med stil det gillas av mig :) Anyway jag ska vakna vid 9 imorgon och fixa och trixa lite, först ska jag duscha, sen ska jag och mamma ut och köpa slingor till mig. Sen ska vi till Anna som ska slinga mitt hår, det blir bättre än att färga det men hon ska ha feta slingor. aja ni får se resultatet imorgon! ungefär denna färg hade jag tänkt mig men så blir nog inte fallet.
image125
Det kommer nog bli lite mörkare än så. menmen...Jag måste ju se bra ut :) Nu hade jag tänkt att läsa vidare lite bloggar och sedan sova klockan är ju 12 på natten. Oj just det! Bills operation blev framflyttad tills på måndag! Stackarn, hoppas allt går bra då istället! Jag tycker så synd om honom som måste vänta en hel helg nu!

ses imorn puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0