In die nacht

Hallå där! Jag tänkte skriva ett litet blogginlägg om vad jag ska göra idag :) Jag ska damsuga hela huset nu på morgonen och sen ska jag ringa Gabbie. Sen ska jag till henne och vara där hela dagen, Efter det så ska jag hem och kolla på tv och mysa med familjen :) Imorn ska jag på polar och ha lite skoj.
Idag! Idag så opereras Bill. Hoppas det går som det ska med allt. Hoppas han kan fortsätta sjunga och att allt blir som vanligt. LIVE EVERY SECOND hoppas att han har gjort det nu så länge han har kunnat, på fall om att det blir så att han inte kan fortsätta, även efter operationen. Jag håller tummarna men nu måste jag fortsätta med dammsugandet :)

Ha en bra dag allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0