hey allihopa

Igår var jag med min kusin här hemma, vi tog lite kort och så. Dock inte på dagens outfit men det kommer när det kommer. Just idag har jag en tjocktröja på mig och ett par mjukisbrallor. Jag ska nog endå bara vara hemma idag, annars tar jag väl kort på outfiten om jag ska någon annan stans. Jag var på stan häromdagen och här är lite grejer jag hittade :)

 från DNA

 från Din sko

 från Euro Sko

 Gina Tricot (som följande också)







 
Jag får väl se om jag kan smöra åt mig lite pengar tills imorn, jag ska nämligen på stan med lilla Marion.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: marion

vadå lilla?!:O hahah;)

2008-03-02 @ 11:07:02
Postat av: Adina

sexan & sjuan, var väldigt fina :)

2008-03-02 @ 19:24:45
URL: http://adiiina.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0