hejsan ;p

Jag smsade Julia imorse men fick inge svar, såklart! Aja Gabbie ringde förut hon kommer hem snart och jag ska vara med henne imorn :D Gosh so jag saknat henne asså :o Hon har varit i chile i typ 1 månad och 2 veckor eller nåt, LYLLOS HENNE! vi kommer ha så kul imorn :) idag har jag gått runti hemmet bara, innan jag kom fram till att jag skulle kolla på andra avenyn, Adam Tensta var med i dagens program :) Programmet idag var skitbra verkligen. aja, denna filmen här är så jävulsk värdelös. men man kan skratta åt honom i flera timmar hahahaaha



Och här är 2 på den dära bimbon om 118 003 som ja hatar så jävla mycket :D




Kommentarer
Postat av: Sanna

Aså va fan, är han seriös eller ?^^

2008-03-04 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0