hejhej

jag är skit trött ska nog sova snart. Jag har nyss skickat in mitt bidrag till OKEJ-tävlingen backstagepass med tokio hotel :D iiihhh. Jag tyckte själv att jag hade en otroooooligt bra motivation till att vinna men den tänker jag inte skriva här på fall om att ngn av er snor den! ajabajja! iaf så ska jag köpa 10000000 Frida-tidningar också så jag kan tävla där med. vill verkligen vinna! aja. han inte så ngt kort på dagens outfit men imorn så får ni det svär jag på. Jag ska vara på cup hela helgen, inte spela då men kolla! Sund cupen det är lag från hela sverige. det lär väl bli ngt bekvämt eller så. aja men vi hörs imorn ska sova nu.

Peace Out ;)


image108

btw. äre ngn som har tokio hotel mobilspelet? isf kan väl ngn hjälpa mig. jag är på banan där man ska typ akta sig för en hellikopter. aja schysst om ni kunde hjälpa mig puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0