hejhej

Förlåt att jag inte har skrivit men jag var utan dator hela dagen igår. Men ni ska få dagens outfit idag i alla fall för jag ska vara med julia (: igår hittade jag ett par jättefina vita shorts med hög midja på zara! Också hittade jag ett jättesnyggt gult sommarlinne, men Marion köpte det ;) jag har nyss läst Kenzas blogg och såg turnelistan för tokio hotel. Jag vart superglad när jag fick veta att dom skulle spela min favoritlåt. In die nacht och den är fyra sist, gud vad jag längtar. Det är ungefär 30 dagar kvar tror jag. Just det, jag har letat fram mina pumps. Gud vad jag älskar dem. Ska börja använda dem när snön försvinner. Men nu ska jag duscha och fixa mig. hare bra

Herrååå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0