hej alla underbara

tjena!

Klockan är kvart i 8. Jag har nyss klivit upp, jag vet att jag har lov men jag kunde inte somna om. Jag har inte sovit nå bra alls i natt. Jag vaknade flera gånger under natten sen till slut kunde jag inte somna om. I alla  fall..idag ska jag vara med GABBIE <333 shit vad kul alltså har typ längtat ihjäl mig ;o Hon är så go' ;) iaf så ska jag till g-hodden idag (eftesom det är där hon bor) och sen ska vi väl hitta på ngt man kan göra där. Just det. Jag vill verkligen tacka Lisa, Astird och Tova eftersom dom har frida tidningar. och speciellt till Lisa eftersom jag ska få en tävlings grej av henne! tack sötnosar <3
Gud jag bara sitter här och gäspar haha men jag orkar inte försöka somna om igen för då kommer jag kanske somna och då kommer jag inte hinna fixa mig, eftersom att då sover jag typ till 2!! aja. men jag skriver innan jag ska till Gabriella.

Tschüs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0