hej alla glada :D

dagen idag har varit väldigt rolig, eller inte från början då men senare :D i alla fall. Jag vaknade klev upp och åt frukost sedan kollade jag på the simpsons :D <33, Efter det så gick jag ner på mitt rum och städade det tog typ hela förmiddan. Sen efter det så åkte jag med markus och mamma ner till Nordic. Vi var där en stund kollade på brorsans match sen kom marion så var jag med henne där. När vi lite senare gick förbi några killar från Stockholm så sa dom typ: Kom till rum blablabla på scandic ikväll. eller nåt.- Först ignorerade vi dom, sedan sa marion ''Michaela vi går och snackar med dom :)'' och vi gjorde det. sedan fick dom mitt nummer och sen började dom följa e´fter oss, haha småpojkarna. Aja sen så skulle dom börja värma upp inför matchen. Och just det. innan allpa träffade jag Eliaaaaaz <3. Jag har inte träfft han på skilänge jag har verkligensaknat honom!.. Om ni undrar vfr orden kan bli fel ibland äre för att min dator är seg och skriver bokstäverna alldeles för segt så då kan alltihopa bli typ allhpa eller nåt ;P aja

Dagens Outfit

image110

sämst bild tagen av min urusla webbkamera. inte så mycket att se, imorn kommer e bättre bild på morgondagens outfit

T-shirt; Monki
Jeans: JC

till det hade jag min skinnjacka! aja puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0