Guten Morgen!

God Morgon

Ni måste ladda ner låten Beautiful - Bethany Dillon den är hur fin som helst! Jag lyssnar verkligen sönder den! aja. idag så ska jag vara med Gabbie igen :D <3 vi kanske kan spela in lite filmer som senare hamnar här på bloggen. men jag har ganska stressigt just nu för jag har en timme på mig ;o och jag klev nyss upp. menmen. så jag ska platta håret nu och sminka mig och fixa mig. Imorn kommer Hellen tillbaka till Sundsvall, jag har verkligen saknat dig också gumman! snälla flytta tillbaka? (A) ialla fall vi ska kolla på sund cuppen och träffa våran sthlms kompis Adam Pihl :) om han minns oss från förra året vill säga ;) aja ska fixa mig nu, Dagens Outfit kommer senare idag,

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0