God morgon!

Tjena Tjena

ingen här kan ana hur ledsen jag vart igår när jag fick reda på att tokio hotel konserten blev inställd. Jag tycker så synd om Bill och hoppas att operationen går bra! Han ska ju operera sig imorgon. Konserten kommer att bli av, men när vet jag inte. Hoppas snart eftersom man har ju längtat så otroligt mycket efter den. Bills röst kommer ju inte låta densamma nu efter operationen, men man får hoppas inte att den inte låter allt för annorlunda. Tänk tävlingen i Okej och Frida! haha dom måste ställa in tävlingen ju :o Aja jag som hade en toppenbra motivering till att just jag skulle vinna. Tycker jag själv i allafall haha. i alla fall så ska jag vara med Gabriella idag igen :D Hon ska sova här. Hon kommer nog snart tror jag och då ska vi ner på stan en stund och kolla om vi hittar något fint. och sen ska vi hem och sola och mysa på kvällen. Aja men jag slänger upp Dagens Outfit senare...

Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Oliverrr

Hejsan Hoppsan:D

2008-03-27 @ 12:03:31
Postat av: OlIvEr

Tjeena det är Soligt i DAG;D

2008-03-27 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0