packad och klar

puh! nu är det äntligen klart. nu är packningen klar och jag ska snart åka. och just nu efterom jag inte har annat att göra så sitter jag som en deppig gammal tant och kollar på våra bästa år. jag är uppvuxen med det så nu måste jag kolla hela tiden ;)

jag tror jag ska åka och köpa skönhetsprodukter, så som ansiktsmask pedi/manikyr och sånt dära :) det kommer bli jättemysigt när man sitter ensam på hotellrummet på kvällarna :) haha vi får se om jag hinner, datorn får nog också följa med :) men det kanske inte finns trådlöst internet där så då kan jag inte använda den så mycket. men som sagt det finns ju internet på mobilen. imorn ska det bli sol så jag ska äntligen bli brun WOHOO som jag längtat.

vilken bakgrund`?
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0