NU E DOM MINA :D

JAG ÄLSKAR MINA NYA SKOR LALALALALLAAAAA :D

dom e helt underbara asså :o

Okej jag ska sluta snacka som en fjortis och snacka som en normal människa från sundsvall och utala ä och ö riktigt SOM EN RIKTIG FJÄLLRÄV!

haha gud vad jag har tråkigt, ska kolla på tyskland - polen snart. HEJA TYSKLAND :D haha det lät inte så bra. men jag hoppas det går bättre för dom än vad det gjorde för Adolf Hitler, som tog livet av sig. tur för honom. han måste ha haft ríktigt dåligt samvete. Usha jag kan inte snacka om honom utan att rysa, han var en hemsk man.

På torsdag får jag sommarlov. Och jag kommer säkert bli rörd för att jag och stephani kommer vara så fina i våra kläder...SNYFT!


Kommentarer
Postat av: Soma

oh fan va snygga :D vars köpte du dom?

2008-06-09 @ 15:05:06
URL: http://somaa.blogg.se/
Postat av: astridelander

ska jag köpa också fasst i black! :D

2008-06-09 @ 17:44:43
URL: http://sweeetdreams.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hejhej! Igen! Nu kanske du tkr jag är jobbig, säkert jobbig som satan! Haha, men jag vet inte om du tycker om att göra designer, isf kan du få fixa min design (än en gång) för jag råkade pilla på "redigera-länken" och vips så var en hel del borta! Hahaa, kalla mig klantig om du vill, men det är valfritt. Haha, jaja, du kan ju slänga in en kommentar i min (nu icke så fina) blogg eller på msn om du offrar dig att fixa designen... :)

2008-06-09 @ 20:06:02
URL: http://absolutelinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt dom där skorna? :) jätte fina

2008-06-10 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0