min bästa vän :) HAHAHA

                                   hej
vet ni?
När jag var liten, eller liten och liten, jag gick i trean. då skrev jag en låt som heter min bästa vän. och texten  går ungefär såhär:
Hej vad heter din bästa vän? om du inte har nån kan du få en av mig.
Vi  kan leka, vi kan rida, vi ska spela lite BOOOOOLLLL.
för vi kan bli bästa vänner, och vara med varandra varje dag.
And so on.... haha jag konmmer aldrig glömma den tiden alltså ;) uppträdde med den på skolan också :)

juste, våldtäkt! creepy... Jag borde nog sluta klaga på att det aldrig händer något i sundsvall. för ny har det varit 3 våldtäkter tror jag att det var. senast var det en tjej som vart våldtagen i ranchen ( ett spökhus typ ) och sedan så drog mannen med henne i bilen men hon lyckades smita ut. och då sprang kvinnan till en nattklubb och då såg dom att hon var alldeles blåslagen och sånt. shit sundsvall är ganska läskigt, kommer aldrig våga ta ett steg utanför dörren nu klockan är över 9 :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0