JAPP NU GÄLLER DET :D

Sverige - ryssland. markus rosenberg, gaah jag dör han är så snygg. hans leende är så fint :) haha han ser ut som en liten bäbis :D


känns skönt nu. man vet ju typ att sverige kommer vinna, och det känns skönt, och vinner inte dom så vet jag inte vad dom gör.

föresten... har ni hört vad kenza sa i en intrevju? att hon har typ 24.000 besökare varje dag. på tailsweep stog det att hon hade 11.000 besökare per dag, lilla kenza sluta överdriv och skryt om dig själv. det känns som om min blogg börjar bli en hata kenza blogg, absolut inte, hon är ju tydligen jätteframgångsrik. men jag blir så less på henne :o föresten här är modellbilderna man inte fick se på henne. hon ser lite barnslig ut nästan. och hon ville ju tydligen inte vara med på det dära tyska företaget för att det var barnkläder och hon skulle ju skämmas för tom. haha gud så barnslig hon är.
 

JAJA NU TILL NÅGOT GLATT :D
SVERIIIIIIIIGEEEEEEE :D <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: SOMA

HAHA jaa... hon skyllde på magkänslan -.- de va assmånga som sa att hon inte vilel va me längre pga av tmo men hon har inte acccepterat nån av dom kommentarerna -.-

2008-06-18 @ 20:57:24
URL: http://somaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

för det första är inte det där ens bilderna för det tyska företaget!!!

2008-06-26 @ 12:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0