jag e med på sthlm streetstyle :)

hihi vad roligt :) fast jag är med på din stil inte på själva streetstyle grejset ;) men det är ju alltid kul endåååå :D

vad har ni för planer idag? :) själv ska man packa nu på förmiddagen och prick klockan 4 åker jag och min familj till piteå där min brorsa ska ha fotbolls cup. men fan ja orkar inte följa med på matcherna så jag steker nog på stranden, och äre fult väder så finns det alltid tv på hotellet ;) vi kommer hem på söndag, inte så bra, kommer vara en hemsk bloggerska men jag kan ju i och för sig gå in på internet i mobilen.

Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag såg det! :)

Vad roligt.

2008-06-26 @ 12:37:10
URL: http://sannaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0