ich bin daaaaaaaaa, wenn du wiillllllllst.

Åååh vad skönt det känns just nu. Kenza fick inte träffa tokio hotel och jag e riktigt glad över det. för jag måste erkänna att jag var avundsjuk på henne, men vem är inte right? men endå... hon som redan har allt. ska hon få ännu mer då? :o det känns lite, njaaaa.... haha inget illa menat nu kenza men det är så det är ;)  du har allt du vill ha, iaf som det känns när man läser din blogg.

Föresten så finns det hopp. Hopp för dom svenska fansen. att få se sina idoler stå där på en scen och sjunga/spela för dom. Sluta aldrig hoppas! ALDRIIG!!! okej där ville jag bara vara lite dramatisk men nu ska betee mig lite seriöst. TH kanske kommer till hösten om dom får tid. läste det i metro för ett tag sen. då gäller det bara att hitta någon att gå med då ;)

AUF WIEDERSVAJN / michaela

Kommentarer
Postat av: gctv

okej då vet jag ^^

2008-06-18 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0