hej småbarn

äntligen tillbaka. det är skönt att vara hemma, men samtidigt var det underbart att vara borta ett tag. Min helg har väl varit bra. kan inte säga misslyckad men några missöden stöter man väl alltid på ;) det var inte så sperciellt bra väder. men lördag vart det väl hyfsat och idag så var det så varmt att man kunde gå naken, men det ville man inte för då skulle italienarna skrika haha :P

vissa av dom såg väl bra ut. men inte alla, haha men dom var rätt jobbiga och perviga av sig ;) haha så fort dom såg en svensk d.v.s blond (hmm...svenskar kan vara brunetter också? anyway) så bara gjorde dom slängkyssar och vinkade och log och började skrika massa saker på italienska, hände mig ett par ggr, man bah; hejsan på dig med :) jag menar vad ska man göra? springa fram och ta dom i handen: hejsan mitt namn är michaela, här är min msn :) HAHA nej tack, näe men det enda man förstod var typ Ciao Bella och sånt ;) haha

på tal om ciao bella. är det någon som har sett den filmen? jag skulle vilja se den, den verkar vara bra en klasskompis laddar ner den åt mig nu haha lite olaglig får man väl vara? jaja vi får se om den är bra :) men det tar ju ett tag att få hem den.

BACK IN HOMETOWN. sundsvall vill säga, fast jag e ju född i stockholm, räknas det som hemstad då? eller är det där man har växt upp? isånt fall, borde mina barn få växa upp i min hemstad? vilken är min hemstad? sthlm eller sundsvall, hmm....vilken räknas som det? på tal om barn vad ska dom heta? iofs jag har lång tid kvar men... namn e ju gulligt att komma på endå. alla mina tankar så här omkring kvällen, ni fattar att jag har svårt att sova va?

see you all in sthlm and gothenburg,

jisses vilket långt inlägg ;) haha

XoXo


Kommentarer
Postat av: sharleevs

ciao bella är sämst :p

2008-06-30 @ 15:29:24
URL: http://sharleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0