FOTBOLLS EM

HEJ ALLA RONALDOS :D

jag sitter och stirrar på tvn. turkiet - tjeckien. det är soft med fotboll faktist, inget jag skulle kunna spela själv men det mysigt att kolla på. senare skare vara portugal tror jag. aja den MÅSTE jag se. helt underbart ju, CRISTIANO RONALDO gaaah han e så snygg.

På tal om fotboll. så fattar inte jag hur sverige kunde släppa in det andra målet när det var 30 sekunder kvar. helt otroligt. den dära petter hansson borde inte få spela i startelvan. han bara förstör och han är helt värdelös. visst det var ju lite mellberg också men håller ni inte med? JAG HATAR PETTER HANSSON. han är riktigt irreterande.

XOXO / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0