YEEES

hej bloggen, ni kanske tror nu att jag är glad för att tröjorna kommit, icke, jag kommer inte hinna få dom innan det bär av till gbg, ska nämligen  dit tidigt imorgon bitti :o

nejnej! jag har äntligen packat klart, shit asså min väska är typ full! :o fick kämpa med att få igen den och den kanske väger en 10 kilo, meeeeeer till och med :o jaja och jag har rätt mycket kläder som e nytvättade också, vi har kommit överenns om en väska var men får smöra till mig 2 eller så får jag lägga i lite saker i någon annans väska.

jag e törstig, alltid när jag hör hold on med neverstore och lazee så blir jag törstig, men nu tror jag att det är för att jag har packat. får gå upp och ta lite juice ;)

xoxo / miika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0