tjena tjena:)

ledsen för dålig uppdatering. men jag har ju inget fungerande internet, pappa ska fixa det senare, jag ska bara spara det jag vill ha kvar. just nu sitter jag vid brorsans dator och skirver, och jag har ett roligt program där jag sitter och leker lite ;)

igår var jag och fikade med gabbie. det var ju typ 100 år sedan vi sågs! var skitmysigt att prata om allt, och hur det har varit och sånt. måste vi göra igen någon gång snart. jag sticker ju snart och blir då borta i ungefär en och en halv vecka tror jag. ska till göteborg och hälsa på lite människor. ska bli härligt att träffa linnea igen. jag har saknat henne!. aja hare gött nu allesammans

XoXo / miika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0