oh no it's morning

min natt har varit ett helvete. vaknat, somnat, vaknat, kissat, somnat, vaknat, somnat, vaknat kissat, somnat. aa ungefär så. fan asså jag hatar vissa nätter. då man har underbara drömmar men man vaknar hela tiden. som i natt. då drömde jag att allt på hela stan kostade 10 kronor. jag köpte hur mycket som helst. fatta nice. så borde de va ibland. eller som på monki. 20 kr typ i vintras fyndade en tröja som egentligen skulle kostat 400, snacka om fynd där!

jag väntar på att det ska bli varmt. så man kan ut och lägga sig och sola. det är kallt. mn endå skiner solen. jag blir förvirrad av vädret. kan det inte vara sol och varmt varje dag?

puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0