helt desperat

helt slut efter den här dagen. allt började med att jag vaknade och tänkte nej, jag har ingen energi. LÅT MIG SOVA! men så tänkte jag äsch halva dagen har redan gått. jag kliver upp. så då gjorde jag det. sedan satte jag mig i soffan och kollade på tv. och det är ungefär vad jag har gjort hela dagen.

jag vill ha ett jobb. ett sommarjobb. men jag får inget jobb för jag är för ung :( men jag ska bli känd, så alla arbetande vuxna kan sitta och sukta och säga, vilken skön tjej, hon vill jag jobba med. då kommer jag få många jobb hahahaha alla dom är piamichaela fans som sitter och grinar för att jag inte vill jobba för dom:) fast då är jag ju känd, då har jag ju ett jobb? ;s jaja sånt e livet, sååånt e livet.


Kommentarer
Postat av: Julia Nordlander

Du är inte alls för ung. Jag har sommarjobbat på ett café sedan jag var 13 år, och detta år blir då mitt andra år som jag sommarjobbar, och jag är bara 14 år. Man tjänar iallafall mycket pengar och det är kul=D

2008-07-11 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0