hej alla sömntutor

planer? själv ska man ner på sporthallen och steka en stund, sen ska jag ringa gabbie och höra om hon vill hitte på nåt ikv :) typ stan, eller nåt annat nice.

jag är fett stolt över mig själv. vet inte om det är något att skryta med  precis men jag klarar MEDIUM på guitar hero :D haha det är merycket bra för någon med noll fingerteknik, jag är helkass på sånt, jag spelar typ RUBY hela tiden, vet inte varför men jag gör det, den e rätt skön endå.

en vecka! endast en vecka kvar innan man åker till lovely göteborg. ska bli så sköönt, gabbie ska ju dit på fredag, vi får se om vi ses något där nere då ;)

JUSTE! en extra grej, jag läste i tidningen att björn gustafsson har ljugit att han är nykterist, han sågs på birger jarl puben i uppsala någon gång i maj med en flaska av någonslags sprit i. alltså har han ljugit!? lilla gubben då, hoppas bara inte adam också ljuger, han är ju också nykterist och han har aldrig rökt. (påstår han) men nu detta med björn, då kan ju vad som helst hända! hoppas inte, ADAM SVIK INTE NU! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0