god morgon

det vart sent igår. fast lyckad kväll vart det verkligen, tog en massa bilder, men jag kan tyvärr inte dela med mig utav dom eftersom min kamera vart stulen UR MIN VÄSKA :@ snälla, om någon vet vart min kamera är, snälla lämna tillbaka den, modellen är en SANYO VPC-E760 och ser ut såhär, vi har polisanmält den så om ni hittar den och det är bilder på mig i den så snälla lämna in den till polisen. under den dära silvriga grejen som går ut så var det ett rött klistermärke.

jaja, ikväll får jag ta kort med mobilen så delar jag med mig av dom imorn ist :)

ha en bra dag allihopa, puss

Kommentarer
Postat av: idabergström

nej fyfan, snodde dom din kamera? o:

2008-07-03 @ 17:19:28
URL: http://idabergstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0