god kväll

ingen nice dag, har varit på dåligt humör hela dagen, känns som att ingenting känns rätt. ska bli så skönt att släppa allt i sundsvall och bara dra till gbg.

dagen började med att jag vaknade. som alla andra dagar också gör i och för sig. sedan åt jag pyttelite och sedan åkte jag till sporthallen, där träffade jag jocke, simon, danne, tobbe, amar och några till :P det var väl kul men resten av dagen har varit en pain in the ass. orkar inte fortsätta dagen, vill lägga mig och sova och bara vakna och allt är bra, eller aldrig vakna igen! bara sova och drömma.

xoxo/ mika

Kommentarer
Postat av: Johanna Gelinder

såg dig på "din stil" och diggade din outfit!

trevlig kväll på dig :)

2008-07-17 @ 16:09:44
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0