bilder

här bjuds på bilder från första dagen på gatufesten

                                     

1. jag och josefin har roligt :)
2. vi träffade en trevlig popcorn kille :)
4. josefin är full / okej näe men hon tyckte om att leka cp på bilder. JAG HAR INGET EMOT CP:N
5. cecilia och loitta. båda mkt drogade :D
6. jag och loitta vad coola i våra solbrillor
7. jag leker snygg
8. hela gänget. bra bild också
9. lovisa verkar ha tappat något och josefin leker brat :)
10. pose, pose, pooseee
11. jag och loitta är snygga
12. astrid och lovisa <3
13. jag och lovisa kommer gående på catwalken.
14. jag är sexig
15. jag, josefin och lovisa var jätteglada :)
16. astrid och jag misslyckad bild.
17. astrid luktar gott
18. josefin vart sugen på glass.
19. och lovisa var hungrig
20. jag ska visa att mina är riktiga rayban
21. breakdance en stor favorit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0