trött och döende

godday everyone, jag mår verkligen inte bra nu, jag är hur trött som helst och jag orkar ingenting, bara sitter här och skriver! och kollar på en film :) kan inte allt bara vara över nu? shit jag är skit trött. jag mår typ as illa och det känns som om jag ska dö snart :o är det någon som ha ngn bra sida där man beställer fina saker så kommentera en länk :) jag ska i alla fall köpa en ny bikini snart, vi ska bada med klassen vecka 16. kan knappt bärga mig ;s jag vill verkligen inte det. jag hoppas att det blir inställt eller att jag blir sjuk eller nåt annat? anyway...imorse när jag kollade på vakna med the voice så var elin kling där! hur underbar tjej som helst. okej jag känner henne inte. men hennes klädstil är sjukt snygg!! och hon med haha, ;P aja jag ska fortsätta kolla på filmen nu ;)

Ellinor, du är gulligast så tyst!! <3

image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0