TJA :D

just nu sitter jag här och väntar tills klockan blir 8, om 20 minuter alltså. Då är det ju min favorit serie, ANDRA AVENYN <333. och jag måste erkänna att jag har en liten förälskelse i Kim, han är ju för underbar :D haha anyway jag snackar med marion, felix, isa och astrid nu på msn. jag skulle gått på stan med astrid imorn men det blev visst inte så. gumman det är lugnt vi tar det ngn annan dag! jag var ute och kollade efter en jacka, hittade en på hm, jag ska köpa den imorn när jag får mina pengar, yeeei :) aja jag ska typ gå nu. haha men vet ni?! mina magsmärtor har gått över PUUH :o haha men jag skriver imorn puss <3

Jackan jag ska köpa :)

image27

Kommentarer
Postat av: astridelander

haha , låter bra vi tar det nån annan gång. men som sagt , överfyllt med läxor nu och jag kan nada spanska. så , både spanska och engelska prov den här veckan , inte roligt. men efter sportlovet då jävlar älskling! ha en bra kväll och härligt att magsmärtorna har gått bort ;)

2008-02-24 @ 21:49:42
URL: http://sweeetdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0