tisdag morgon

hej igen, jag sitter fortfarande här och kollar på the voice, jag och hellen har bestämt att vi ska på sund cupen tillsammans och kolla på fotboll :) kanske inte min favoritsport men det är kul att kolla på, speciellt när man ska träffa sina sthlms kompisar från förra året. det kommer bli så himla roligt. jag älskar mina halstabletter, jag typ kastar i mig dom för att det ska gå över fort ;P om en  vecka äre lov'! fan vad skönt, jag ska shoppa varje dag (A) gud vad kuul, Astrid Elander, hänger du med ngn dag och shoppar lite? jag ska nog ta och äta lunch snart kanske ;) klockan är kvart i 11. skriver sen

Kommentarer
Postat av: astridelander

skulle jag gör såklart , men jag åker bort på söndag är borta till torsdag tror jag. sen på fredag vemdalen pss. men på helgen kanske :D

2008-02-26 @ 17:40:36
URL: http://sweeetdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0