sjuk

hejhej, jag är hemma från skolan idag. jag vart sämre under natten och jag har jätteont i huvudet. jag ska nog vara hemma  imorgon också. ja måste vila jätte mycket så att jag blir bra igen! aja, jag sitter här och kollar på tv just nu är det the voice och låten är my cool av adam tensta. på tal pm adam tensta så måste jag säga att killen kan klä sig! asså han klär sig underbart snyggt och han kombinerar kläder otroligt bra, visst vissa säger väl säkert, men han har ju bara t-shirt och jeans. jamen han har snygga t-shirtar och snygga jeans. helt enkelt, han är en kille att vara avundsjuk på för han har extremt snygga kläder och han kan ha på sig nästan vad som helst och ändå se bra ut!

jag längtar, jag längtar, jag lääääääängtar. shit, inte bara tills konserten utan tills jag kan börja använda min jacka! den är otroligt snygg och den blir extra snygg om man kombinerar den med fodralklänningar under. eller om man har tunikor, eller stora tröjor :)
nu ska jag ta och vila lite. jag vill ju bli frisk så fort som möjligt! hejdå :) skriver kanske mer sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0