Måndag!

jag hatar måndagar :o verkligen hatar! aja idag så vaknade jag flera gånger under natten, det var inte så skönt inte! sen när jag skulle kliva upp upptäckte jag att jag var helt igentäppt i näsan. jag var jätte förkyld, och eftersom att det är månag så sket jag i att klä mig i ngt ''speciellt'' ville bara klä mig gosigt :) anyway så kläderna idag vart bara mjukisbyxor, ett svart linne och en brun kofta utanpå! sen hade jag ett halsband med en blå sten hängandes. men nu ska jag käka ngnting (om jag pallar, mina magsmärtor har kommit tillbaka) sen ska jag ut och köpa jackan jag har snackat om. MIN KÄRLEK! skriver sen. PUSS <3
 mitt najsiga halsband ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0