längtaar...

nu äre typ 43 dagar kvar tills konserten shit vad jag längtar! jag hoppas att tiden går fort, aja en vecka kvar nu, sen får vi sportlov fett skönt ^^ sen äre en och en halv vecka i skolan sen påsklov och veckan efter påsklovet äre konsert :D yeeei!...idag vaknade jag för sent för att min klocka inte ringde, så pappa kom och väckte mig, jag fick damp när han sa att klockan var kvart i sju, haha jag klev i alla fall upp och plattade håret, jag hann inte äta frukost eftersom jag tog 500 år på mig att platta håret. medans jag plattade håret ringde jag till sharlee och vi snackade lite om allt möjligt... sen tog jag ett äpple och drog till skolan. vi har haft prov i fysik idag jag suger på de, jag vet iaf att jag hade ett fel men jag har säkert 100000000!!! till haha men nu är jag med sharlee och vi lyssnar på tokio hotel jag skriver mer sen för jag orkar inte mer just nu bill är snyggast i världen resten kan döö PEACE ^^image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0