Idag

hej allihopa, dagen idag började med att jag vaknade av att mitt alarm sattes på, hade ingen lust så jag bara stängde av musiken. jag låg kvar och vaknade sedan av att min söta lilla hund stog och pussade på mig, haha han är ju för go', så jag gick upp bytte om till träningskläder eftersom jag skulle dansa direkt på morgonen. sen gick jag upp och åt frukost och kollade på the voice, mina vanliga morgonsysslor. sedan for jag till dansen och tränade, efter dansen duschade jag och plattade mitt hår sen sminkade jag mig och gick till skolan, anyway vi ska ha rättegång med klassen nästa fredag, jag ska vara nämndeman och man ska klä upp sig i kostym typ, aja...men jag ska käka ngnting nu sen ska jag fara på dansen igen (: skriver KANSKE när jag kommer tillbaka puss på er (:

Dagens Klädsel ( pallade inte vara så noggran det fick bli detta ;P)
image12 image13


Kommentarer
Postat av: ikrah

Gud vad snygg bolero, köpt var?:)

2008-02-20 @ 17:20:31
URL: http://ikrah.blogg.se
Postat av: ellinorberglund

någrannt (det där var nogrannt enligt mig) ? det där var ju skitfint :)

2008-03-16 @ 16:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0